loading...
دلنوشته

๓คhŞค بازدید : 15 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)
خدای من ، خدای مهربان من
 
هرگاه سخت دلتنگ میشوم ، هرگاه تنهاییم به وسعت همه ی عالم میشود و هرگاه بغض دوری تو
 
همراه با قطره های سرازیر اشک
 
 
نمایان میشود ، وضو میگیرم ، روبروی تو مینشینم و دو رکعت نماز میخوانم و آهسته با تو نجوا میکنم.
 
 
آنوقت کتابت را میگشایم و تو
 
 
"آرام
 
 
آرام با من حرف میزنی. از خودت و من میگویی ، از لطف هایت میگویی و از مهربانی هایت ، از نعمت
 
 
هایت و از کران تا بیکران آسمان و
 
 
زمینت. از مداراهایت با من میگویی و از صبوری هایت ، و به من هشدار میدهی که مراقب باشم تا تو
 
 
را خشمگین نکنم. وقتی میگوییاز
 
 
روح خودت در من دمیده ای احساس میکنم طاقت و ظرفیت این همه بزرگی را ندارم. از شوق
  
سرشار میشوم. میخواهم پرواز کنم.
 
 
میخواهم در تو حل شوم. تنهاییم را پاک فراموش میکنم و همه ی تلخی های عالم برایم شیرین
 
 
میشود. همان تلخی ها و رنج هایی
  
 
که تو
 
به آن قسم یاد کرده ای ، که به حقیقت مرا در رنج آفریده ای . آنوقت به همه ی رنج های عالم
 
 
عاشق میشوم . دعا میکنم بار همه ی
 
 
انسان ها و رنج های خلایق بر دوش من باشد. اما میدانم اجابت این دعا به آسانی نیست ، زیرا که تو
 
 
هرکس را بیشتر دوست داری و
 
 
به او
 
عاشق تری بیشتر میرنجانی و آنجا که نشانی آنانی را که بیشتر دوست داری میدهی ، آرام در دل

 

میگویم ای کاش من یکی از آنان
 
 
بودم ، ای کاش...................
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امیدوارم از سایت من خوشتون بیاد نظرهم فراموش نکنید ممنون میشم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    وبلاگم خوشمله ایا؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 119
  • بازدید کلی : 1,578